Wednesday, July 21, 2010

episode: 6 (season 2)

salam.
sudah lama saya tidak kemas kini blog cintaku cinta mu...

untuk pengisian kali ini, saya akan ceritakan mengenai aktiviti kerja saya, dan juga masa saya bersama FATIN NADIAH sempena smbutan kami yang ke 4bulan. Tanpa kami sedari, masa terlalu cepat berlalu..bulan dan hari silih berganti...kini sudah lebih 4bulan saya bersama FATIN NADIAH..

memang saya akui..semakin hari, semakin saya mengenali gadis bertahi lalat di hidung itu.walaupun dulu, saya sembunyi-sembunyi cuba mengenali dia..kini..setelah 4bulan lebih bersama dia, saya makin mengenali, dan memahami dia.

seorang gadis yang jika kita lihat, die seperti insan dan gadis-gadis lain....
rupa-rupanya...die bukan gadis biasa...tubuh badan die yang kecil molek itu, bukan bererti die seorang yang lemah..tetapi...disebalik tubuh kecil itu...die...sebenarnya seorang yang tegas dan keras..hehe..

ini bukan cerita dongeng.hehe..bila dilihat paras rupanye yang bisa melembutkan hati keras ini...die sebenarnya..seorang yang begitu pndai menjaga diri dan memelihara perlakuannya.rupa-rupanya, gadis bertahi lalat ini...seorang yang begitu manje..dan romantik..

saya mula sedari sifat-sifatnya itu..dalam 4bulan kami bersama ini..dalam 4 bulan ini..kami akan menyambut ulang kami bersama setiap bulan..untuk bulan ke4 ini...kami pergi berjalan-jalan ke desaru, kota tinggi,dan lain-lain...

saya mahu ke site sekejap..nanti saya sambung...=)

No comments:

Post a Comment