Wednesday, June 22, 2011

Episode 14(season 5)

Salam sejahtera semua.

Memandangkan buah aty sy si FATIN NADIAH ni tak sihat.saya kembali mengemas kini blog yg comel ni.hihi
baru2 ni FATIN NADIAH ni sakit.kesian die..sampai bengkak2 mata dia.
Mulanya saya fikirkan bengkak itu macam biasa2 jek.TAPI............
bengkak dia lain macam.besar.semua ini gara2 badan si buah ati aku ni alergik pada ubat tahan sakit.

Kesian tengok dia.tapi..yg lebih terharu tu..even sakit2 dia tetap ajak saya datang umah dia..nak tahu sebab apa????
SEBAB DIA MASAKKAN saya.hehehehe.

how sweettttttttttttttttttttttttttttttttttt..ni lah antara gambar2 awal masa mula2 dapat NIKON D90.
masa tu kan kitorg sama2 explore tentang function2 button kat D90 tu.

dalam banyak2 gambar....saya paling suka gambar buah ati saya yg ni..sebab nye...muka dia comel...masa ni..nampak lembut jek...suka2!!!!hehehehe

untuk my dear yg akan baca blog ni nanti...jangan marah ye saya update blog..hihihihihiih....
dapat gak kite makan MCD tadikan walopon waktu rehat singkat..hahaha...u lawa tadi berbaju merah.Ribon u kat tudung tadi lawa taw..hihih

No comments:

Post a Comment