Friday, August 26, 2011

ini cerita aku.....

salam semua readers....

huhuhu....dah lame jgk rasenyer aku xupdate blog nie..
huhu...ok...before dat...aku nk ucapkan SELAMAT RAYA MERDEKA kepada anda semua..
heheh...n pulang beraya...
korg mestilah berhati-hati yep...yela...kite taw..yg kemalangan jln raya
selalu sgt berlaku n bertambah dengan byknye ms bulan raya pose nie...
syahdu jerk dengar org ecident mati tyme dorg shopping beli brg raye..
pas2...muke family mereka yg menangis sbb kehilangan anak tyme nie,...
tp aku plak...2 tahon la..masok taon nie..ak xberaya...sbb keta ayah aku rosak lg..
hadoiiii...tyme nk raye..rosak...rosak..almaklumlah..keta lame..
so ak redha je la raye atau x...tggl nenek ak la...xbpe nk redha sbb tyme ni je la
dye nk jumpa sdara2 dye sume
sbb nk balik kg muar tu..skali stahon jerk...
sbb sik blik kg bp jerk...
tu la...

ok lah....tu baru mukadimah sal raya...haha..
ape aku nk cte kt sni sebenanye...a part of kisah hidup ak yg
hubby xcerita la....haha...sbb benda nie berlaku be4 dye kenal ak...
ap ak nk cerita nie...just nk bg semangat kpd
sape2 yg masih mencari psgn hidup/kaple n sebagainye
tp xjumpa2...haha

alkesah bermula...
after ak clash dgn bf ak yg dulu..
ok...ak rs mcm hurm...go to hell la dgn llk kn...
hahha....sgt susa la nk caye llk gitu...tp org ckp
kite patot menikmati hidup kite...tengs pd kwn2...n family....
sbb salu berada disamping saya ms saya kesedihan yep...then..
ok..kite kene enjoy life as a single person..mcm yg ak gtaw dlm post be4 nie..
ak mulalah kwn2 dengan mcm2 llk...tp student mcm ak jgk la...sbb pd ak...terasa la
bestnye hidup jd mahasiswa nie...haha...
antaranye...beberapa org student dr UTM tu sendiri...
haha..ad bdk dari kej awam.....senior fac ak sendri....n ad gak dak dr U lain...
haha..mcm2....but then...if hati kite nie...
still mcm xrasa cinta n syg tu...then ak tolak la
sume lamaran2 mereka2 ini...

ok...for those yg lamaran cinta mereka ditolak..percayalah n jgn frust..
sbb mereka yg menolak awak itu..jujor mengatakan yg mereka xboleh cintakan awak..
drpd after awak dah kaple lame2 dengan die...then suddenly dye tgglkn awak or curang..
itu lg sakit kn??
jdnye..bek awak sakit sikit dr awak sakit byk kemudian hari...itu la pendapat saya sbg org
yg penah berada pada tempat reject org nie...
rs bersalah sgt sebenye...tp apepon..kite kene jujor kn??

after process reject mereject itu.....
then suddenly si mamat IJAT JOE nie pon menerjah kt hidup ak..haha
pelik tp benar..
xsampai 2 mggu gitu ak kenal dgn dye..trus jek...
terpikat...haha...
kwn2 ak rs mcm xcaya plus gile sewel ak nie..
haha...tp sabo je la...sbb klw kwn ak tetiba kapel pon ak kn rs
mcm..hadoi...dye bkn kenal sgt pon mamat tu cemana tbe2 trus kapel???

ahaha..k lah reades...ni la kisah ak..tok arini..haha
salam raya merdeka...
IJATEN wif luvvv...huhu

No comments:

Post a Comment