Tuesday, February 22, 2011

Episode:18(season 3)

 MASA...KU....

Hi semua. maaf kan saya kerana tidak sempat untuk meng"update" blog ni..sebenarnye..saya sibuk menguruskan kerja-kerja di Johor Port. Baru-baru ni..projek terkini yang saya buat memang menyebabkan saya tidak sempat untuk menemas kini blog kecil ini.

huhu...korg nak tahu tak...BEB 7571 saya harini masuk wad..kerana timing belt perlu ditukar..selamat lah pomen tu member kepada member saya..so harga nye murah lah sikit...huhuh...memang tul cakap orang tua2...kalau kita nak tukar kete..jangan sampai kereta lama kite dengar kite nak tukar kete..hahaha..ti die majok..adoi..memang tul...BEB majok..sori BEB...saya tercakap depan awak...huhuhu

saya bercadang untuk menggantikan BEB kerana usianya yang sudah tua..dan keadaan nya yang semakin uzur...dan kadang2 menyebabkan saya risau untuk balik kg...huhuhuuh..RINDU kg..hua.....

nak wat macam ne kan....tapi xpe...lepas BEB ni diganti..saya mesti rajin blik kg..hihiihh...

n korang nak tahu x???N8 nokia...kini sudah berada dalam poket saya..baru je ganti NGAGE saya..hahahha...memang biasa saya beli barang sekali...pakai sampai kiamat..hahahha..ok lah tu kan...bukan kedekut bang....jimat...beli apa yang perlu je...untuk apa???untuk kawen..masa depan...anak2..ceh...hahahha...

boleh lah kan....
hahhaa..ok beb jumpa lagi akan datang....

No comments:

Post a Comment