Friday, January 21, 2011

Episode: 17 (season 3)

Salam sejahtera semua..

banyak benda nak kongsi.saya dah terlepas nak cerita tentang Bufday saya......tentang kursus saya.....tentang KITAB CINTA kami yg ketiga telah dikeluarkan..=)

ok..kite pergi 1 per 1.pertama sekali..tentang bufday!
dalam diam rupa2 nye aku dah masuk 24 tahun.pegh.aku perlu mengguna kan masa yg ada secukupnya ni.
baru2 ni..FATIN NADIAH menyambut bufday aku..




ni die FATIN yg sedang makan



antara hidangan yg kami nikmati..=)



haha.muke bio garang sikit..



hehehe..comil...FATIN yg kelihatan sangat comel...tengs honey..kerana sudi menyambut hari jadi saya..=)



ni hadiah yg saya terima...hihihihi
nak tahu tak..apa dalamnye???teka..cepat teka...hehehe





ini dia!!!!!!!!!!!!terima kasih sangat2 ayang..hihiih...

dalam sambut hari jadi ni..bukan hadiah yg utama..sebenarnya..apa yg lebih utama adalah....kenangan bersama si dia...=)

No comments:

Post a Comment