Sunday, May 22, 2011

nusajaya.......wah....best kew???

salam sumer readers..

haiiii...
apew kabar korg???
last week yg lepas...
memandangkan..aku dah ade kt umah je
so my syg....IJAT JOE...terpaksa lah...
pg kew rumah aku tok jumpa aku..
lame jgk lah dye melepak kn kt umah aku
dr pg...smpi mlm...
haaa...
mula2...ms pg tuh..dtg...
dye sebok tgk adek aku merepair fixie...haa..
yg jd trend skrg...
nie lah bike dye!!!
nie fixienyew...mencapap..sbb warnanyew...huhu

ala2 model dah skunk...my hubby nk tuka kerjaya...haha

aku pon mseti nk sebok gak!!!haha
after abes merepair bike tuee..
si Ijat nie pon...gatal2 mulot you..ajak adik2 aku pi nusajaya...
dah pi sane...haa...mcm padang jarak terkukur...hahah
scene kt sane////quite cantek lah
mcmne persepsi korg dekat putrajaya..mcm tuh lah
rupenyew nusajya...tggl nusajaya...pd aku....
memerlukan a lot of pembangunan lgk...
sbb still baru..
n mengikut kata mak aku yg kije kt situ..
aku kije kt hutan taw x....haha...
tp...sbb lum siap kn...byk lg lum siap..n....persekitaran yg tepi laut
menyebabkn bangunan kt situ...
agak buruk lah..aku rs
pihak yg terlibat kene memandang siyes hal nie..
hehhe..chewah..mcm wat ulasan kn...haa...nenek aku pon ikot gak!!haha


haa..ni marina bay...huhuhu...tmpt kapal2 berkumpol

nie bangunan pentadbiran..xsilap aku..peh menteri besar...kot??slh btulkn ea
huhuhu.


haaa...ok lah...smpai snie saje...
oklah...rushing niee...huhu..k daa!!!!

No comments:

Post a Comment