Tuesday, May 3, 2011

...............

salam sume readers....

hye dear.......arini..aku terpikir tok menulis entry nie...
dlm hati yg agak robek lah......
erm....and aku dpt idea nie tok menulis
dr entry org2 ms aku blogwalking....erm...
tp..xlah same sebijik...
sbb aku alami mcm agak memalukan lah benda tuh....
n even aku nie..
si mulut celupar nie.....still berpikir akan aib org klw nk memalukan
org....depan2 sume...........
so....sebelum nk memalukan org kt public...sblm nk bkk aib org
cube pk...apew yg dye buat tuh...trok sgt ker smpi
nk memalukan dpn sume org???????
membuka aib org lg besar kesalahannye thu x......

erm...pd ak....hanye org2 yg xmatang jerk
yg xpuas aty n so on yg wat gnie....
n...nikmat yg tuhan berikan nie..hanya utk sementara jerk
dear.....
if kite kaye...then berhadapan dgn kwn2 yg xde wet....
patotke kite nk ckp..ala..stakat rm50 pon xkan xde duit..
pernah x kite terpkir...mgkin.....dye mmg xde duit...
harapakn elaun...tp mak bapak ko tuh...bg duit tiap2 bulan+elaun beso lgk...
yg kwn ko yg miskin nie...makbapak dye nk bg rm50 stp mggu pon kdg2 berpikir tok adek2 lain
n tok family lg....so..gne otak sikit klw nk hina kwn2 ko mcm tuh...

pd org yg mencapai kejayaan lebih cepat dari kite
jgnlah jeles...tuhan tuh..tetapkn rezeki tok kite masing2 ad rezekinye....
tggl cpat atau lmbt jer dtgnye....
jgn pi nk tulis kt mane2 blog ke wall fb ke myspace org tuh  ker...
ckp...menghina org tuh...memalukan dye..merendah2kan dye
ckp kebetulan jek ko, lg achieve nie sume cpat dr aku
just sbb kite jeles yg dye lg cpat achieve sume apa yg kite usahakan slame nie
dr dye....biarlah persaingan tuh..jd persaingan yg sehat
n xlah berlandaskan hasad dengki....

hurmmm....so...setakat nie jerlah aku mampu tok berbicara..........
enuf to say....k...nite u ouls...daa.!!!!

No comments:

Post a Comment