Friday, April 29, 2011

kesah aku dan bilik mandi....

salam sumer readers.....

hye...ape kabar korg2 sume...
haa...kali nie...aku nk bercakap ttg aku dan bilik mandi..
waktu aku menaip post nie...
aku xmundy lgk...huaaaa....
xske2...sbb...td aku nk mundy...
tyme tuh jgk lah ade llk yg wat maintenance tuh
sebok plak nk dtg jgk
pas2...dorg ckp...
'halo...ad sape2 xkt blk mandi nie..'
then...memekak jer...
pas2...slagi aku xmenyahut...slagi tuh arr...
dye memekak!!!
pas2....aku kene halau...huaaa....
nie dah kali kedua dah aku kene gnie...huaaa....

tp pd aku...kes nie...still okeh lgk..
sbb UTM masih menjaga keselamatan student dye,,,,
haha...amboi cik aten...proud to be UTM student  nmpk??
hahaha....yes....mmg pon....huhuhu...
sbnarnye...pd aku...yela...klw dorg xde...ape2 rosak susah jgk kn??
cnthnye cleaner blok aku nie....technician mcm td tuh sume...
klw dorg xde....sape yg nk btolkn sume??
sape yg nk kemaskn smpah...
bersihkan blok...n gitu jgk dgn pengangkut sampah n so on...
n pd aku..klw korg memandang rendah kt dorg...
buang lah tebiat xelok tuh...
sbb tnpa dorg nie sume...
abes kaco bilau sume kn???
n aku akan cakap..."kite bako je dye!!! wat tanam cili..."
hahaha..cube teka???
dr si usop welchar lew....hahaha...

n....melalut plak eyk..
n bercakap ttg perlunye mcm situasi org maintenance tuh
memekak gitu...
mmg penting...sbb korg nk thu x...
dulu..ms aku tgh study kt matrik....
ade kn...bdk laki....technician ke ape..ktorg xpasti..
dye pg merakam dak pmpn tgh mundy...senyap2..
dye letak hp dye kt bwh pintu bilik air...
then dye rakam...biasanya kejadian tuh...
klw kelas korg dlm pukul 10...kn xramai kelas lmbt kn...
so...mcm tuh...n sgt bahaya...
pas2...nk dijadikan cite...tgh2 syok dye merakam...
kwn pmpn tuh..masok gak bilik air..n nmpk kejadian tuh...
tp...sbb dye pon tgh seksi...dye pon hanya mampu tergamam jerk...
n llk tuh pon lari gitu jerk..
even dah report...
dorg ckp....xthu lah dpt tangkap ke x..
bkn kite cam sume makhluk kt matrik tuh kn??

then...satu lgk cite....ms naik cuti sem...
tp...kejadian nie..dkt matrik n9 xsilap aku
dak pmpn nie...dye balik awal...
maksod balik awal nie...
tyme dye balik tuh..asrama still kosong lgk..
n kebetulan ms tuh....technician dtg lah..mungkin dye ternampak pmpn tuh kn..
n dye kunci pintu...n rogol pmpn tuh
sedih kn???
so pd gurls out there....
klw korg duk asrama n asrama still kosong...
korg ad 2 option..same ad kua lah pg jln ke shoppong complex dgn balak korg ke ape..
ataupun..duk bilik tuh..kunci lah pintu tuh...
bahaya taw....
igt...huhuhu..n ingatan pd aku gak...sbb aku pon bakal duk bilik single sem dpn n sgt excited ttg tuh!!!
huhu...
k lah readers....smpai sni jerklah..aku nk pi mundy nie
rsnye dah blah kot technician tuh....huh3!!!!!!


tata!!!!!

No comments:

Post a Comment