Saturday, April 16, 2011

sy seorang perempuan..dan xreti memasak..............

salam sumer readers...

haha....llk kt luar sane...sy xreti memasak...so??? 
aku tetiba je ader idea tok menulis nie sbb...
semalam baru jek kwn2 aku arrange satu jamuan tok kelab ktorg...
n masa wat preparation tuh...adelah kene ptong buah...
aku punye spoil gle xreti potong buah punye pasal...
honey dew n tembikai...kwn2 aku siap ajarkan lgk
hahaa...mmg xreti...(sbb kt umah ble aku nk masak ke ape2, mak aku soh duk dpn...pi blaja sane)
jdnye lah kn...xmcm dorg tergelak..n aku pon tergelak sekali
sbb tgk mke dorg yg curious gle lah 
tgk aku ptong buah..
sbb dorg ckp...
ko mcm nk ptong jari ko jerk aten..
hahaha....


so...kt sini..wahai llk2 di luar sane..
klw awek anda ataupon bakal isteri anda xreti memasak
adakah anda akan reject dorg??
sbb hal yg kecik je der...korg dah lalui benda n rintangan yg lgk besar dr tuh kn???
rilex lah bak kate org kn...haha...
sbb....mesti org akan ckp..
abes..nk amik aty suami mestilah penuhkan pot dye,,
am i rite??
huhuhua....
n aku pon xlh membangkang kata2 tuh..sbb mmg betol pon kn...
tp....td ms aku balik tggu bas..
aku bebual dgn roomate aku..dye ckp..
aten..ko xpyh riso lah..kakak aku pon mcm ko jgk...xreti msk...
(rummte aku reti memasak n sdap gle dye masak taw)
tp ble dye dah kawen...reti je dye masak
dah kawen..pandai2 le nk seswai kn dgn keadaan tuh...
kn?? so....ko pon tih mesti sikit2 pon..
ko blaja memasak tuh..lame2sdaplah tuh

n para llk mahupon pmpn..jgnlah plak anda takot ke ape
sbb kes xreti memasak nie..
n...kate bercinta sbb kite ley time diri partner kite seadanya kn?
so...terimalah kn...n...pd aku n hubby...
si IJAT JOE nie..bukan pemakan sebenarnye...
aq gorengkan telur dadar n sardin..
dye makan lah dgn lahapnye..(tp xlah asik lauk tuh jer, nnt aku blaja memasak lgk)
n xreti mkn makanan yg kompleks2 sgt...
hahah....untungkn saye??

huhuhu...dats all today...(mcm abes present plak kn??)...so...korg jgnlah lupa meninggalkan jejak korg ke apew...drop ur comment ke ape......tengs!!luv you all!!!!

No comments:

Post a Comment