Monday, April 25, 2011

bazar karat wat aku geram...

salam sume readers....

ape kabar korg???huhu..hopefully korg sehat walafiat...
aish..kt snie...dah lame gak aku xupdate kn...hoho...
haaa...perkembangan terbaru...aku baru jerk blek dr final
INSTITUSI ISLAM..pergh...susah wooo...
sbb byk masok ins perundangan...
dan..benda yg plg menarik skali..
my hubby...ad!!dye dpt mc sbb alegic habok n mata merah
cian dye kn?? so...dye pon tggu lah aku smpi abes exam...
huhuhu...

haaa....knape bazar karat wat aku geram???
sbb brg2 kt situ..mmg best2 gler!!
dr 2nd hand sampilah kt brg2 vintage..pergh aku
mmg mnat brg vintage especially beg2 dye!!!!korg haruslah dtg kesana taw!
pergh...ari sabtu lepas...
aku mengajak hubby ku..
dgn 2 org lg kwn aku...gee n yan..
same2 pg bazar karat...mkn chicken chop kt larkin n pg cs kejap...
sbb gee n yan lum lg pernah g mkn chicken chop kt situ...
n memandangkan kami sume smpi migrain sbb sik mmbc jerk kn
(aku dpt migrain ni sbb bc research method, subjek plg tough skali..)
so....ktorg jln2...ha...nie pic tok korg sume...huhuhu....




hu


huhuhuhu.....klw korg tgk tudung aku yg pelik semacam tuh
haaa
tuh....aku baru try style hana tajima...hehehe...
tp xlah bpe menjadik kn...huhuhu.....
huhuhu...so...you ouls....anda kene berani klw berfesyen pew sume
k lah..smpi sni jerk....huhuhu
k lah readers....smpi snie jerk...tata!!!!huhuhu

No comments:

Post a Comment