Friday, April 8, 2011

Episode 12 (season 5)

salam.

Aku tergelak melihat post aygku..Cik Aten..kalau korang semua nak tahu, ni lah kali pertama ayg aku ni post kat blog ni..sebenarnya ni blog kitorang berdua..tapi asyik aku je update..hahaha..

so..sekarang turn ayg aku pulak.korang tengok ok..cara penyamapaian kami berbeza..tapi hati kami..SAMA.ceh2..poyo..hahaha..tak..sebenarnya kawan ni sibuk sikit tentang pembukaan blog baru kami tentang photografi..tentang ambik gambo...aku melihat tak sesuai aku meletakkan gamabr2 yang aku ambil diletakkan di blog ni..

sebab blog ni menceritakan tentang kisah kami..perjalanan hidup kami..dalam berusaha membina rumah tangga...sebab ti dah tua2..aku nak print dari awal blog ni sampai yang terkini..pas tu aku nak duduk depan rumah..sambil baca blog ni..pegh..num pulak air yang di buat oleh Cahaya Chenta ku..FATIN NADIAH..

pegh!!!best2...tu lah tujuan blog ini dibuka..untuk aku kenang kembali detik2 permulaan kami...macam mana susahnya kumpul duit..nak kawin...zaman study aku dan aygku...zaman kerja..blog ni insyallah akan di update..selagi nyawa ada di badan.=)

Sokongan dari semua pembaca juga amat kami hargai..jangan lupa jaga untuk melawat di blog baru kami..
http://iphotoshoot2u.blogspot.com/

dan jangan segan2 untuk menjadi follower.=)

No comments:

Post a Comment