Thursday, June 24, 2010

episode: 5 (season 2)

hai..bertemu kembali..ke ruangan...ni..baru2 ni...ak membawa nadiah (aten) msuk ke tmpt kerja ku...(JOHOR PORT)

HAHAHA...aten tbe2 betukar menjadi engineer elektrik di johor port..waktu jumpe aten..jmput nye die rumah..di berpakaian serba itam..n bertudung cerah..lawa..memang lawa..yang penting..muke die..dan sama lagi seperti dulu..mata nye yang redup..

aku bawa die ke johor port..dengan pass kerja aku.aku tunjukan die tempat aku bekerja..dan tangki2 besar..kapal2...tepi laut..serius..johor port berbeza dari port2 lain di malaysia.

johor port terkenal dengan port dalam taman.memang cantik.aku tanya2 dengan seorang technician.dia pernah pergi banyak port...tapi die cakap..sepanjang die merantau tengok pelabuhan2 lain.johor port yang paling cantik.

hari tu..memang hari yang indah sangat2..sebab..bukan sekada aku bawa dia ke johor port...tengok tempat aku bekerja..aku dan die juga pergi ke kedai coklat dlam johor port...hahha..kaki coklat abes...masa pergi ke johor port..aten kelihatan takut..

terpancar ketakutan di wajah die..ak tny,"ayg tatot ke?
die ckp,"haa..sbb ramai lelaki"..hehhe..comel kn syg ku yg comel ni..hihihi

ni lah bukti aku bawa FAtin nadiah ke tempat kerja ak..hahaha
best wei..tengok laut...dengar ombak....memang menenang kan aty..

pas tu kitorg pergi ke JJ tebrau..hehhe
nk tahu kitorg buat apa????mari saksi kan...
ni dia!!!!kitorang....makan ice cream...aku kan ice cream lover...hahaha..aten..aten lah yang teman aku....kitorang pergi ke BR..tmpt kitorg mula2 date..dan couple..dalam episode awal...ada cerita detail tentang itu...
seyes wei..ada M&M..memang..seronok abes..hehehe

lepas makan ice cream......hehehe..kitorang...

pergi!!baca buku!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!wah....................harris..memang best wei..baca...tengok2 majalah..buku2 baru...last..kitorg pergi..aku dan syg ku aten dapat sorg stu buku..tjuk die,"Mak abah restui anak mu"lebih kuang gitu lah tajuk die..hahahha..

2 comments:

  1. waaa..nak itot gak jat!!!!;p

    ReplyDelete
  2. hahaha..nat nk itot ke???mey2 dtg JB..hahah..ak anto naek kapal...hahha..

    ReplyDelete