Monday, March 14, 2011

Episode 5 (season 5)

MInat ambik gambo..

hi semua..dalam episod lepas.saya ada kongsi tentang minat saya untuk jadi seorang photogrpher..minat saya tu..saya realisasikan dengan membeli sebijik NIKON D90..

hahaha..abes dalam Facebook aku kecoh2 kan tentang pembelian kamera tersebut..sebenarnye saje aku canang2kan berita tentang pembelian itu..sebab aku susah kot nak dapatkan nye...lama aku tunggu..sabar..dan sabar..untuk dpatkan kamera tu..

bile dapat...kecoh lah..macam ayam baru bertelur..hahaha...ada orang kata tak baik kepoh2..bongkak..riak...sebenarnya itu bukan isunya kawan2...

isunya...aku buat untuk gamabrkan betapa aku gembira bila dapat benda yang aku idam2kan selama ni..bile korang dah lama tunggu...tunggu..bertahun kot...hahaha..bile dapat mestilah suka GILER...hahaha

biar apa orang cakap kawan2..sebab apa2 pon..korang yang rasanya..bukan orang lain...so....selagi tak salah disisi agama...korang buat je..hahahaha...

hasil dari kamera itu..gak..aku mula rapat dengan kawan2 yang miliki minat yang sama dengan aku...

aku berguru dengan kawan2 yang lebih senior dari aku dalam ambik2 gambo ni...

gambo kat atas ni..masa aku pegi taman awam MPJBT kt taman U bersama FATIN NADIAH...

yang ni model saya..cun tak..hahaha...dia ni lah yang sentiasa sokong saya dalam apa jua yang saya buat..Terima kasih kpd FATIN NADIAH yang setia bersama saya dan mencintai saya...

MORAL: sentiasa buat sesuatu perkara dengan sepenuh ati...jangan diikutkan sangat kutukkan orang..anda yang merasainya...anda juga yang melakukan nye...=)

No comments:

Post a Comment