Wednesday, March 16, 2011

Episode 7 (season 5):

Hari ni hari yg puas...

Buka je mata...aku terus mencapai handphone.hurm.....msg istimewa dari FATIN NADIAH..aku tersenyum kesorangan...macam pagi tadi....seawal 6.30am...FATIN NADIAH akan menelefon saya untuk mengejutkan saya untuk solat subuh.

begitulah rutin hidup.seronok taw...sebab ada sumone yang btul2 caring kat kite..

pagi tadi..lepas je sedar...aku terus membuka laptop aku.terus membaca artikel mengenai ambil gambar dari seorang profesional.

memang ilmu mamat tu memang tinggi dalam ambik gambo ni.aku teruskan membaca..lepas baca..aku terus praktiskan apa yang di ajarkan dalam artikel tersebut..

D90 terus dicapai oleh tangan kanan ku.hahaha..kini aku terus meng"on"kan kamera tu.wow!!!hasil nye...suka nya ambik gambo!!!!aku puas aty dengan apa yang aku pelajari tadi...

tengah duk terus mencuba..FATIN NADIAH msg aku..cakap..pegi bersiap!!kang lambat...dah lah aku menumpang orang..dia kelihatan risau jika aku ditinggalkan olah orang yang aku tumpang ke tempat kerja tu.

sebenarnya...aku sedang menumpang orang sekarang..kerana kereta yang aku tempah masih belum dapat....huhuhuhu..sabar je..tak pe..kan sabar tu separuh dari iman...=)

MORAL: dalam buat apa2 pun...kene sabar...dan sabar...macam nak jadi profesional tukang ambik gambar...aku kne banyak bersabar...aku mendisiplinkan diri aku..setiap hari..aku akan meluangkan masa untuk bermain dengan D90 tu..hari2..tanpa jemu...SABAR tu penting...=)

No comments:

Post a Comment