Thursday, March 17, 2011

Episode 8 (season 5)

HAppy annvsry SAYANG....=)

selamat pg...n salam sejahtera....17hb 3.....genap lah setahun saya dengan si FATIN NADIAH ni..hehehe...untuk meraikan ulang tahun kami bersama..ada ada lah ambik beberapa candid dari lens D90 saya gambar popo..iaitu teddy bear pemberian aygku..waktu aku konvo dulu...hehehe..

tapi kat sini aku lampirkan sikit je lah..heheheh...tak ley letak banyak2 gambo...ti dah tak ada ummmmm dia..hahahahah...

ni dia..gambar2 nye...

ayg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!tengs sangat2..sebab sentiasa bersama i..setia dengan i..jujur....n pling penting kerana ikhlas mencintai i..=)


manje!!!!!!i ada ambik gamabr air....WATER.....ada banyak...tapi yang ni je i sempat wat kan frame pagi tad..untuk kawan2 yang sentiasa ikut blog ni....aku akan attchkan banyak lagi gambar2 untuk korang bagi komen ok!!!!

(muka bersemangat)....ni lagi satu....ada gambar baby comel....masa aku ngah candid2 kat umah orang kawen...si comel baby ni dia pandai posing...


tengok tu..amboi2....dah besar hensem baby ni...btw...tq ye baby boy..kerana sudi jadi model kite....=)
MORAL: kite kadang2 tak sedar masa begitu cepat berlalu..lagi2 setiap detik kite bersama dengan si dia..dalam kes aku ni..aku bersama FATIN NADIAH ni lah...oleh itu..hargailah setiap detik bersama..guna kan masa yang ada untuk menghargai orang penting dalam hidup kite....=)  "awk...saya cinta awak..."(sambil bisik kat telinga FATIN NADIAH)

No comments:

Post a Comment