Friday, October 22, 2010

episode: 19(last episode season 2)

utk artikel ke-2 minggu ini..saya persembah kan hasil karya FATIN NADIAH saya...
penulisan ini adalah dari hati dan nurkilan si dia buat saya..tengs syg..saya lampirkan nurkilan hati kekasih hati saya ini untuk saya kongsi kan pada teman2 semua...


salam........
hye syg sy.....
hari ini..sy selesema trok sekali....
hanya dgn tidur sy berhenti dr selesema...
dan sy nak awk tahu...setiap kali sy bgun dr tdur 
apa yang sy pikirkan adalah AWAK...AWAK dan AWAK.....
sy trus crk nset msg awak....
dan itulah yang berlaku apabila bgun dr tdo selama 7 bln ini....
tp awak ckp awak tgh kt site..
ader kebocoran underground....
dalam hati sy berharap dan berdoa...
agar awak selamat...hari itu...
sy msg awak...
awk ckp....ader elec problem kt tmpt lain...
sy just nk awak thu.....
sy xboleh wat ape2.....
sy bukan engineer mcm awak...
sy hanyalah..insan biasa yang masih bertatih dlm kehidupan ini....
hanya berdoa agar awak berjaya selesaikn setiap mslh itu...
by ur fav qoute `engineer is a probs solver'
AWAK...
sy juz nk awak thu.....sy sygkn awk...
damnly....so much...
n by saying...........
HAPPY ANNIVERSARY ON OUR 7TH MONTH.....=)
luv you...huhuhu
hasil FATIN NADIAH..untuk saya

No comments:

Post a Comment