Friday, October 22, 2010

episode:18 (season 2)

ada apa dgn kawan......

ok..terima kasih kerana masih membuka dan terus membaca blog kecil ini..

untuk minggu ni, ini adalah artikel pertama...kali ini pula kita akan bercerita dan berkongsi mengenai kawan...
apa anda tahu tentang kawan anda???

anda faham mereka???anda tahu betapa penting nye mereka pada anda??tanap mereka???adakah bagi anda kejayaan mereka, juga adalah kejayaan bagi anda??

kali ini mari kite ungkai tentang cinta kepada kawan.
kawan sangat penting bagi saya..seharusnya kamu perlu mengenali kawan kamu dengan lebih dalam...tahu tentang apa yg mereka suka kn..apa yg mereka minat...

sebab..bila anda tahu mengenai minat mereka...anda akan semakin rapat dengan mereka..malah..silap2..anda juga dapat berkongsi minat yg sama dengan mereka...

contohny kawan saya yg ni..nama dia abg bad...hahaha.tengok mata dia yg tajam tu....bisa meruntuhkan tembok yg keras..hahaha..nak tahu kenapa die bole runtuhkan tembok yg keras???sebabnye ada di dalam gambar di bawah.
sebab dia bisa jadi meriam!!!hahahaha..hebat x kawan saya..hehehe...tapi bukan kelebihan kawan saya yg boleh berubah menjadi meriam yg saya mahu ceritakan..saya nk berkongsi mengenai kegemaran die yg gemar mengambil gambar...saya akaui..saya suka melihat karya2 @ hasil2 gambar2 tangkapan beliau.hihihi

seyes saya cakap..bile awak berkongsi minat yg sama dengan kawan2..memang membuatkan keseronokan itu berganda

yg ini pula lina..kawan baru saya..kebetulan bakal suami die bekerja di tempat yg sama dengan saya Johor Port.hehehe..saya suka tengok pic2 dari DSLR yg ada di facebook beliau..sebenarnya...utk mengambil gambar memerlukan skil..dan hadirnya jiwa..baru datangnya gambar yg cantik..

tgok kualiti gamabr yg di ambil..cantikkan??tengoklah..kete sorong pon jadi cantik..kebetulan minat saya sama dengan dua kawan saya di atas ni..

yg ini pula hasrul...hahaha..ini juga antara kawan yg saya rapat di UTM dlu.tentang hasrul ini pula..saya dan die berkongsi minat yg sama..iaitu minat menyertai program2 di kampus.seronok.hahaha.kami sama2 membuat program di kampus.

setiap kali membuat program.kebiasaan bagi kami akan membawa team kami sendiri.
ini antara team kami yg biasa nya kami buat program bersama.seronok sebenarnya...bila kite kongsi bersama-sama kawan kita...KESERONOKANNYA BERGANDA...yg kanan sekali tu daud...die juga antara orang kuat dlm team..yg ujung tu ijat gak nama die..juga sentiasa aktif dalam membuat program.

hehehe
yg ini pula abang ONN dengan kawan2 die..juga kawan2 saya...kami semua dulu bawah satu bungbung..hehehe
tengoklah..ini lah namanya satu malaysia.satu pasukan....tak kira bangsa..kami sama2 menyertai program..kami yg menganjurkan program...rasa keseronokn...ONN walopon sibuk dengan pelbagai program..die tetap menjaga pelajarannya.

haha
yg ini juga kawan2 saya merangkap kawan2 FATIN NADIAH saya..tengok lah...mereka sentiasa bersama-sama..berkongsi suka duka kehidupan di kampus..

ada suka..ada duka...ngis..ketawa..smuanye bersama...seronok ada kawan kan??kini anda sedar tentang cinta kepada kawan??

penulis & jurutera elektrik

No comments:

Post a Comment